Vallbona d’Anoia acull la IV Trobada de Vehicles Antics el proper 10 de maig
Dijous, 30 d’abril de 2026
Vallbona d’Anoia es prepara per acollir una nova edició de la Trobada de Vehicles Antics, que enguany arriba a la seva quarta edició i es consolida com una cita destacada per als amants del motor clàssic i el públic familiar.
La trobada tindrà lloc diumenge 10 de maig de 2026, de 8 a 13 h, a la zona esportiva Agustí Jorba i Argentí (camp de futbol). Durant el matí, es podrà gaudir d’una exposició de vehicles clàssics, que reunirà cotxes i altres vehicles d’època. A més de l’exposició, la jornada inclourà una petita ruta pels pobles del voltant.
Pel que fa a les activitats complementàries, s’oferirà botifarra gratuïta per a tots els participants amb vehicles antics. També hi haurà inflables gratuïts per als més petits.